מזון לגורים ולכלבות בהריון או מניקות 15 ק"ג

מזון לגורים ולכלבות בהריון או מניקות 15 ק"ג

מחיר משלוח: חינם!

280

אדיקשן לגורי כלבים

מזון לגורים ולכלבות בהריון או מניקות

מאפיינים תזונתיים:

טעמו הטוב ועיכולו הקל של מזון זה הופכים אותו לתזונה המושלמת עבור גורים במהלך השלב הראשון של הצמיחה והתפתחות, כמו גם לנקבות בהריון או מניקות. נוסחת המזון פותחה במיוחד עבור גורי כלבים מהחודש הראשון עד לגיל שנה.  מבטיח התפתחות אופטימלית של העצמות, השיניים והשרירים. הגודל והצורה של הקציצות, תוכננו במיוחד עבור הגורים. מוצר זה מיוצר עם חומרי גלם שנבחרו בקפדנות, באיכות הטובה ביותר, תוך השקעת הטיפולים הטובים ביותר בהכנתו ובאריזתו.

אופן השימוש: יש להניח את הכמות המומלצת על צלחת הכלב מבלי לערבב עם מוצרים אחרים. אין להרטיב את הקציצות. בצורתן הרגילה הן מגנות על שיני הכלב ועוזרות לעיכול.

חשוב מאוד לתת לכלבים מים נקיים וקרים.

מדריך האכלה: עיין בטבלה. צורכי התזונה של כל כלב מחושבים לפי משקל הגוף. המנה היומית המומלצת מספקת את הצרכים האלה. על בסיס הנחות אלה, התזונאים שלנו חישבו טבלת מינונים מוכחת. הנתונים המוצגים הם מומלצים בלבד, משום שהצרכים עשויים להשתנות לפי גיל, אופי וסביבת הכלב.

יש לסגור היטב את האריזה, לשמור במקום קר ויבש, מבודד מהרצפה ומקרינת שמש ישירה.

רכיבים:

קמח עוף (מינימום 30%‏), אורז, תירס, שמנים ושומנים, סלק כתוש, כבד מיובש, ויטמינים ומינרלים

רכיבים על פי תוצאות מעבדה:

חלבונים: 31%, שמנים ושומנים, תכולה ברוטו: 21%, חומרים לא אורגניים: 7%, סיבים, תכולה ברוטו: 2%, לחות: 8%, סידן: 1.7%, זרחן: 1%

תוספים:

ויטמין A: יב"ל/ק"ג 18.000, ויטמין D3:‏ 1.800יב"ל/ק"ג, ויטמין E (‏DL - אלפא - טוקופרול אצטט): 200 מ"ג/ק"ג, נחושת (גופרת נחושת פנטהידראט): 10 מ"ג/ק"ג, ברזל: 75 מ"ג/ק"ג, יוד: 3.5 מ"ג/ק"ג, מנגן: 7.5 מ"ג/ק"ג, אבץ: 150 מ"ג/ק"ג, סלניום: 0.15 מ"ג/ק"ג. מכיל נוגדי חמצון וחומרים משמרים מורשים על ידי האיחוד האירופי.

 

Coi בניית אתרים
0
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק
המוצר התווסף לסל בהצלחה!
המשך בקניות עבור לקופה